lunes, 28 de septiembre de 2009

VIEJOS AMIGOS

El otro día me alegré mucho al recibir un correo. Era de una antigua compañera a la que le perdí la pista hace mucho y ella me ha encontrado en una entrevista en Innopan.
Me gustó que me recordara como alguien ilusionado con su trabajo porque intento mantener ese entusiasmo en todo lo que hago. En cualquier profesión es bueno tener compañeros, no competidores, y eso es lo que he intentado desde el primer día que decidí ser panadero. Un beso Eva.
"Hola Xevi,
No sé si et recordaràs de mi. Sóc Eva Duran, que vaig estar fent practiques amb tú a Morató, i que em vas iniciar en el món de fer pà. D’allà vaig fer el meu projecte final de carrera amb enzims a França… d’això ja fa… com uns 15-17 anys…. Recordo que em vas ajudar molt.
M’ha fet molt il.lusió veure’t a Innopan, amb la entrevista que et van fer, i saber del teu projecte TRITICUM, que he estat mirant la web i m’ha encantat.
Enhorabona! Et desitjo molta molta sort, i si encara mantens la il.lusió que recordo desprenies, segur que gaudiràs molt d’aquesta singladura que et proposes.
Aviam si en uns dies et truco i m’expliques més el que feu. I per descomptat que m’agradaria retrobar-te.
Ara de moment de nou, només volia desitjar-te MOLTA SORT!!
Records
Eva"

No hay comentarios: